Producenci
6 oczywistych kroków do odmłodzenia
5 oczywistych kroków do odmłodzenia

6 oczywistych kroków do odmłodzenia

Marzysz o jędrnej, gładkiej skórze bez skalpela i igły? Przedstawiamy 6 zasad, które doprowadzą Cię do gładkiej, pełnej blasku i witalności cery, przywrócą siłę i dobre samopoczucie! Dzięki nim Twoje fabryczki kolagenu oraz elastyny zaczną pracować na pełnych obrotach. Spróbuj, efekty gwarantowane.

1. Zadbaj o stały rytm dnia…

… i nocy! Podczas snu nasz organizm się regeneruje, relaksuje i przygotowuje na kolejny aktywny dzień. Bardzo istotne jest, aby ustalić sobie mniej więcej stałą godzinę, o której kładziemy się do łóżka. Podczas snu skóra się regeneruje, a fabryczki kolagenu pracują aktywniej na nocnej zmianie.

W zależności od płci i wieku potrzebujemy przeciętnie od 6 do 8 godzin snu. Warto także zaaplikować specjalny krem na noc z kompleksem składników odżywczych i olei, które skóra wchłonie podczas snu.  

Regularny tryb życia bez zarywania nocy sprawia, że mamy więcej energii i chęci do życia oraz więcej czasu, który możemy przeznaczyć na śmiech, relaks i rozrywkę, które odmładzają!

2. Prokolagenowa dieta

Dzień powinniśmy zacząć od nawodnienia. W nocy tracimy około 1 litr płynów, dlatego istotne jest, aby zaraz po przebudzeniu uzupełnić braki. Warto zmieszać ją z sokiem cytrynowym – pozwoli on pozbyć się toksyn i oczyścić organizm. Po szklance wody zjedz śniadanie pełne błonnika i witamin. To najważniejszy posiłek w ciągu dnia, dlatego nie można z niego rezygnować!

Codzienną dietę należy wzbogacić w mięso i galaretki (zarówno te wytrawne, jak i owocowe). Żelatyna w nich zawarta to naturalne źródło naturalnego kolagenu – budulca skóry, który jest odpowiedzialny za utrzymanie jej jędrności, elastyczności i młodego wyglądu.

Każdy posiłek powinien zawierać produkty, które dostarczą organizmowi witaminy C  (niezastąpionej w syntezie kolagenu). Witaminą C żywią się nasze firbroblasty – bez odpowiedniego pokarmu nie ruszą do pracy!

Włącz do diety produkty o wysokim wskaźniku ORAC – ta wartość obrazuje zdolność antyoksydacyjną pokarmów. Największą wartość ORAC, czyli antyoksydacyjną moc, mają: goździki, oregano, kurkuma, kakao, kolendra, curry, karczoch, jeżyny, rzodkiewki, porzeczka czarna, maliny, buraki, borówki, śliwki, szparagi… Antyoksydanty neutralizują nadmiar wolnych rodników, zatrzymując wyniszczanie już istniejącego kolagenu ustrojowego.

Dietetycy w szczególności zalecają wybierać czerwone i fioletowe owoce i warzywa – zawierają one składniki odbudowujące włókna kolagenowe, regenerujące organizm i chroniące przed promieniowaniem UV.

Ogranicz spożycie cukru – Twój kolagen za nim nie przepada. Nasi kolagenowi robotnicy, objedzeni cukrem, tracą ochotę na produkcję włókien. Produkty zaawansowanej glikacji białek, wynikające z wysokiego poziomu glukozy we krwi uszkadzają kolagen i elastynę, przez co skóra ulega rozciągnięciu, wiotczeje i traci grubość.

Więcej o kolagenie w jedzeniu przeczytasz tutaj.

3. Ogranicz używki

A najlepiej…. całkowicie z nich zrezygnuj! Już miesiąc po ich odstawieniu zauważymy diametralne zmiany w całym organizmie i na naszej twarzy. Będzie ona bardziej nawodniona, jędrna i gładka. Ziemisty odcień zastąpi zdrowy rumieniec oraz znikną sińce pod oczami. Zwężą się rozszerzone naczynka, a pory skóry będą wydawać się znacznie mniejsze. Przywrócenie odpowiedniego poziomu nawilżenia unormuje poziom wydzielania sebum, dzięki czemu pożegnamy wypryski i podrażnienia.

Picie alkoholu powoduje wypłukiwanie z organizmu cynku, niezbędnego do tworzenia się kolagenu. Efekt? Skóra, włosy i paznokcie wyglądają dużo gorzej.

4. Ogranicz ekspozycję na słońce

Słońce – mimo, iż ma zbawienny wpływ na nasze samopoczucie (wspiera produkcję hormonów szczęścia) – niestety jest źródłem bardzo niebezpiecznego promieniowania UV, które niszczy naszą skórę, a w nadmiernej ilości może doprowadzić do nowotworu!

Kąpieli słonecznych powinniśmy zażywać z rozsądkiem poprzedzając je aplikacją kremu z filtrem. Należy też całkowicie zrezygnować z solarium. Promieniowanie UV nieodwracalnie niszczy włókna kolagenowe i wysusza skórę, która traci swoją jędrność. W skórze eksponowanej na działanie promieni słonecznych znacznie zmniejsza się ilość włókien białka młodości, a włókna elastyny stają się kleiste i tracą sprężystość.

5. Ćwicz

Bieganie, fitness, joga czy nawet półgodzinny spacer sprawi, że będziesz wyglądać dużo młodziej! Aktywność ruchowa podniesie ciśnienie krwi, usprawniając proces oddychania komórek, pozwoli się zrelaksować i zapomnieć o stresie, który jest jednym z wrogów młodości.

6. Rozpieść skórę kolagenem

Dogłębne oczyszczenie z makijażu i zanieczyszczeń to podstawa codziennej pielęgnacji. Należy używać naturalnych kosmetyków bez alkoholu, SLS i parabenów. Składniki te podrażniają skórę i mogą stanowić blokadę do absorbowania składników odżywczych, które będziemy dostarczać w kolejnym etapie.

Odbudowa skóry to zarówno codzienne rytuały, jak i intensywne jednorazowe działania. Każdego dnia należy stosować kremy, które zawierają w składzie naturalny, rybi kolagen, kwas hialuronowy i koenzym Q10.

Dodatkowo 1-2 razy w tygodniu warto nałożyć maseczkę. Wraz z wiekiem, złą dietą i nieodpowiednim poziomem nawilżenia, włókna kolagenowe budujące naszą skórę ulegają osłabieniu i niszczeją. Powstają bruzdy i zmarszczki, których organizm nie ma możliwości samodzielnie spłycić, dlatego musimy dostarczyć kolagen „z zewnątrz”.

Używając kremów i żeli z naturalnym, rybim kolagenem, pobudzamy nasz organizm do odbudowy tkanek skórnych.  Zanim dokonamy zakupu warto porównać rynkową ofertę kolagenowych kremów do twarzy aby wybrać ten, który najlepiej pasuje do wymagań naszej cery.

Skóra dopieszczona w tych krokach odwdzięczy nam się młodzieńczym blaskiem, jędrnością i witalnością.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl